Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Anouk

Ik heb een groot deel van mn vakantiegeld uitgegeven aan vrije dagen, en de overige 700 ga ik maar eens met mijn man overleggen of we dat gaan sparen of beleggen. Onze spaarrekening staat bijna op zn doelbedrag van 20K en met 700 erbij komen we daar wel (daar was ie wel al eerder maar we hebben best wel wat in huis geklust en dus geld uitgegeven de afgelopen tijd, maar goed een stuk goedkoper om je huis naar je wensen aan te passen dan op zoek gaan naar een groter huis!)

Avatar van Rene Quist

Ha Vincent trouw fan van je blog. Eén ding is mis ik wel: hoeveel komt er netto binnen en wat zijn je vaste lasten. Dat maakt voor je spaarcapaciteit natuurlijk uit. Overigens gelden heel veel tips natuurlijk bij elk inkomens niveau

5 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?