Discussie over deze post

Avatar van User
Avatar van Dennis

Hoi Vincent, ik heb een vraag los van bovenstaande nieuwsbrief, maar wel relevant voor ZZP-ers en je vermogen (en buffer) => Heb je (al) een AOV (zelf afgesloten) of niet? Of wacht je de overheid af? Of heb je nog tips? Wellicht interessant om over dit onderwerp en keer wat uit te zoeken en te schrijven (in de toekomst). Ik ben benieuwd.

3 meer reacties...

Geen posts

Klaar voor meer?